Voor alle duidelijkheid ...

Werkt u met ANB Salarisadministratie, dan weet u zeker dat alles klopt en tot in het kleinste detail is geregeld. Uitbesteden is voor u heel eenvoudig, maar we leggen wel alles precies vast. Voor alle duidelijkheid.

  1. Tijdens een eerste kennismakingsgesprek maken we samen afspraken over wat ANB voor u gaat doen en welke gegevens u daarvoor moet aanleveren.
  2. Een keer in de maand of eenmaal per vier weken levert u alle benodigde gegevens aan. Dat kan per e-mail of telefoon. Gebruikt u ons personeelsregistratiesysteem dan kunt u de gegevens zelf invoeren op onze website.
  3. Wij maken de basisbestanden aan en voeren alle gegevens in.
  4. Wij sturen de loonstroken en overzichten binnen twee werkdagen naar u toe.
  5. Wij verzorgen de digitale aangifte loonheffing.

... en voor alle zekerheid

Uw loon- en salarisadministratie moet met de grootste zorgvuldigheid worden verwerkt. Want kleine fouten kunnen behoorlijk grote gevolgen hebben. Daarom hebben wij diverse procedures in onze organisatie en in het verwerkingsproces ingebouwd, om het risico op fouten tot een minimum te beperken.

Uw vaste salarisadministrateur controleert de te verwerken informatie die u heeft aangeleverd. Check-dubbelcheck. Altijd. Blijken er opvallende verschillen te bestaan ten opzichte van vorige verloningen, dan neemt hij of zij contact met u op om na te gaan of de informatie wel juist is. Want net als u willen ook wij zeker weten!


Advies op maat?
Maak een afspraak met Paul Vaessen.

Om u goed van dienst te zijn, maken we graag een afspraak met u voor een persoonlijk gesprek.
Bel: 040 - 2504 555 of vul het onderstaande formulier in en wij nemen z.s.m. contact met u op.